Kérjük, amennyiben a NaturaMia Professzionális Aromaterápia Webshop vásárlója, illetve felhasználója kíván lenni, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Megrendelésével elfogadja jelen Általános Szerződési Feltételeinket és Adatvédelmi Irányelveinket, és tudomásul veszi, hogy megrendelése fizetési kötelezettséggel jár.
A Webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén Ügyfélszolgálatunk rendelkezésére áll!

Üzemeltetői adatok
Cégnév: NaturaMia Kft.
Székhely: 1027 Budapest, Bem József u. 9.
Adószám: 24860970-2-41
Cégjegyzék szám: 01-09-186399
Nyilvántartó cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Szerződés nyelve: magyar
NaturaMia Kft székhelyének országa és országkódja: Magyarország (HU)
Számlaszám: 10700718-70449213-51100005
Elektronikus Ügyfélszolgálat:  info@naturamia.hu
Telefonos Ügyfélszolgálat: +36 70 9-484-595 (Munkanapokon 9-16 óráig)

A honlap tárhelyszolgáltatójának adatai:
Cégnév: Magyar Hosting Kft
Postai cím: 1132 Budapest, Victor Hugo u. 18-22.
Székhely cím: 1132 Budapest, Victor Hugo u. 18-22.
Telefon: +36 1 700 2323
Fax: +36 1 700 2254
Email: info@mhosting.hu

Adatkezelési nyilvántartási számok:
NAIH-86735/2015. webáruház üzemeltetéséhez kapcsolódó adatbázis kezelése
NAIH-83144/2015. hírlevél küldése céljából kezelt adatbázis
honlapon történő regisztráció
NAIH-86734/2015. ügyfélkapcsolat
NAIH-86737/2015. direkt marketing
NAIH-86738/2015. direkt marketing – Robinson lista
NAIH-86739/2015. adatbázis építése
NAIH-86740/2015. kapcsolódó szolgáltatások igénybevétele céljából történő adatkezelés
NAIH-86741/2015. fogyasztói elégedettség mérésére szolgáló adatbázis építése
NAIH-86744/2015. nyereményjátékhoz kapcsolódó adatbázis kezelés
NAIH-86745/2015. időszakos promóció
NAIH-86746/2015. pénzügyi behajtó
NAIH-86747/2015. nem hivatalos statisztika célját szolgáló adatbázis építése
NAIH-86749/2015. fogyasztói szokások felmérésére szolgáló adatbázis építése
NAIH-86750/2015. tudományos kutatásnak nem minősülő kutatáshoz/felméréshez kapcsolódó adatkezelés
NAIH-86751/2015. az egészségügyi ellátórendszeren kívül történő, egészségügyi adatokat tartalmazó adatbázis építése

Szerződés
A megrendelés elküldésével és visszaigazolásával szerződés jön létre a  NaturaMia Kft., (NaturaMia Professzionális Aromaterápia Webshop Üzemeltetője), mint Eladó és a megrendelő, mint Vevő között. A szerződés nyelve magyar. A szerződés ráutaló magatartás útján kerül megkötésre. Tartalma archiválásra kerül és utólagosan hozzáférhető, visszakereshető a vevő számára is.
Az Eladó köteles a Vevő által megrendelt és az eladó által visszaigazolt termékeket a megrendelőlapon megjelölt magyarországi szállítási címre eljuttatni a megadott szállítási határidőn belül. A megrendelés beérkeztének automatikus visszaigazolása nem jelenti a megrendelés visszaigazolását. Ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, az Eladó a vevőt erről haladéktalanul tájékoztatja és az esetlegesen előre kifizetett ellenértéket visszautalja a vevő részére, a tájékoztatást követően legkésőbb 8 napon belül.
A Vevő köteles az általa megjelölt címre kiszállított termékeket átvenni és a vételárat, ill. szállítási díjat a futár részére készpénzben kifizetni, amennyiben nem bankkártyával vagy banki átutalással történt a fizetés előre. Amennyiben a rendelés ellenértéke előre átutalás választása esetén 10 napon belül nem érkezik meg az Eladó által megadott számlaszámra, az Eladó jogosult a megrendelés törlésére. A Vevőnek lehetősége van biztonságos bankkártyás fizetésre is a CIB Bank rendszerén keresztül.

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre, fogyasztói árak
Webshopunkban aromaterápiás alapanyagokat és keverékeket, natúrkozmetikai alapanyagokat, csomagolóanyagokat, eszközöket és egyéb aromaterápiás, natúrkozmetikai, wellness és háztartási termékeket vásárolhat. A megjelenített termékek online, házhoz szállítással vagy személyes átvétellel rendelhetők meg.
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

Házhoz szállítás díjszabása
Lehetőséget biztosítunk a csomag értékének előre történő kiegyenlítésére a CIB bank bankkártyás fizetési rendszerén keresztül, illetve banki átutalással.

GLS futárszolgálattal:

  • 0 – 29.999.-Ft között 2390.-Ft
  • 30.000.- Ft felett INGYENES

Utánvételes szállítás esetén a következő kezelési költségeket számoljuk fel a szállítási díjon felül:

  • 10.000.-Ft értékig 815.-Ft
  • 20.000.-Ft értékig 950.-Ft
  • 50.000.-Ft értékig 1245.-Ft
  • 100.000.-Ft értékig 1480.-Ft
  • 150.000.-Ft értékig 2150.-Ft
  • 499.999.-Ft értékig a rendelés értékének 1,6%+ÁFA Ft

50.000.-Ft érték feletti megrendelés esetén egyedi elbírálás alapján lehetséges az utánvétes fizetés.

Csomagolási költséget nem számítunk fel.

A megrendelt termék árának/ házhoz szállítás díjának fizetési módja

Lehetőséget biztosítunk a csomag értékének előre történő kiegyenlítésére bankkártyás (Visa, Visa electron, Mastercard, Maestro), vagy átutalásos módon, ebben az esetben a futárnak nem kell fizetni. Banki átutalás esetén kérjük erre a számlaszámra utaljon és a „Megyjegyzés” rovatba írja be rendelési számát: NaturaMia Kft. CIB Bank 10700718-70449213-51100005. Köszönjük!

Utánvétes szállítás esetén a megrendelt terméket és szállítási díjat a csomag átvételekor a futárnak készpénzben kell kifizetni.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.
Az e-számlát a megadott e-mail címre küldi rendszerünk.

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjen megvizsgálni, és esetlegesen a csomagoláson ill. a  termékeken észlelt sérülés (szakadás, ázás, stb.) esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Reklamációját így tudjuk érdemben kezelni.
Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt cégünk díjmentesen kicseréli. Amennyiben a cserére nincs mód, a vásárló választása szerint árengedményt kaphat vagy elállhat a vásárlástól. Kérjük, hogy a hibás termék/sérülés tényét az átvételt követő 3 napon belül jelezze ügyfélszolgálatunkon.

Személyes átvétel
Lehetőség van a Webshopban rendelt termékek személyes átvételére az átvételi értesítés megérkezte után, kizárólag előre egyeztetett időpontban a Solymár, Kert u. 7118/3 helyrajzi szám alatti címen.  Kérjük, hogy feltétlenül várja meg az átvételi értesítőt, melyet e-mailben küldünk el, és csak ezt követően hívjon (a +36 70 9-484-595 számon) vagy írjon (az info@naturamia.hu címre) átvételi időpont egyeztetés céljából, mert ennek hiányában a csomag nem lesz készen az átvételre.

Házhoz szállítási információk
Webshopunk megrendeléseit a GLS futárszolgálat teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon 8-17 óra közötti időszakban történik. Kérjük, hogy rendeléskor munkaidőben, azaz 8-17 óra között elérhető kiszállítási címet és telefonszámot szíveskedjen megadni. A futár kétszeri kézbesítést kísérel meg, melyről előzetesen e-mailben értesítést küldünk. Amennyiben nem találja Önt a megadott címen, úgy másnap ismét megkísérli a kézbesítést. Kérjük, vegye figyelembe, hogy szállítási címként nem adható meg postafiók!

Fontos! Ha szállítási címként munkahelyi címet jelöl meg, kérjük, mindenképpen tüntesse fel a cég és a kiegészítő címadatokat a szállítási cím rovatban. Ha a megadott szállítási címen  az ajtón (névtáblán vagy kapucsengőn) nem a Megrendelő neve szerepel, kérjük, írja be a  megjegyzés rovatba az ajtón (névtáblán vagy kapucsengőn) látható nevet is.
Ezek a kiegészítő információk lényegesek a csomag kézbesíthetőségének szempontjából, ezért kérjük, fordítson kellő figyelmet a pontos szállítási adatok megadására! A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg.

Rendelési információk

A Webshopunkban történő vásárláshoz regisztráció szükséges. Adatait bizalmasan kezeljük. (Lásd: Adatvédelemi Irányelvek.).

A Webshopban magyarországi kézbesítési címre lehet rendelést leadni.

Amennyiben külföldre szeretne rendelni, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az info@naturamia.hu e-mail címen.

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 9-16 óráig.

Rendelés leadására a nap 24 órájában lehetőség van.

Amennyiben rendelését munkaidőn kívül adta le, az a leadást követő munkanapon kerül feldolgozásra.

Általános teljesítési határidő a megrendeléstől, illetve előre átutalás vagy kártyás fizetés esetén a számla ellenértékének beérkezésétől számított 1-5 munkanap.

Amennyiben a termékek mindegyike van raktáron, úgy a délelőtt 10 óráig leadott utánvétes és bankkártyával fizetett rendeléseket munkanapokon még aznap át tudjuk adni a futárnak, melyet az azt követő munkanapon kézbesít.

Az előre utalással fizetett rendeléseket akkor tudjuk átadni a futárnak, miután beérkezett az összeg a bankszámlánkra. Amennyiben ez délelőtt 10 óra előtt megtörténik, akkor még aznap, ha délelőtt 10 után, akkor a következő munkanapon tudjuk átadni csomagját a futárnak, melyet az átadást követő munkanap kézbesít.

A délelőtt 10 óra után beérkező rendeléseket a következő munkanapon tudjuk átadni a futárnak és azt a rákövetkező munkanap kézbesíti Önnek.

A csomag feladásáról és várható érkezési időpontjáról vásárlóinkat külön e-mailben tájékoztatjuk.

Ettől hosszabb teljesítés nagyobb akciók időszakában fordulhat elő, vagy ha váratlanul kifogyott a termék. Ilyen esetben egyeztetünk a megrendelővel.

Minden esetben a lehető leggyorsabb teljesítésre törekszünk.

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. A termékek ára – ha nincs másként jelezve – 1 db-ra vonatkozik még akkor is, ha az illusztrációul szolgáló képen a termékből több darab látható.
Kivételes esetben előfordulhat, hogy egy termék nincs raktáron a megrendelés pillanatában, ilyen esetekben fenntartjuk magunknak a jogot a megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!

Rendelés menete
1. Kérjük, jelentkezzen be a webshop menüpontban a termék kategória menüsor mellett jobb oldalon található „Bejelentkezés”-re kattintva, vagy ugyanitt „Regisztráljon” és hozza létre vásárlói fiókját.

2. A megvásárolni kívánt terméke(ke)t a „Kosárba tesz” gomb megnyomásával helyezze a kosárba.

3. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, kattintson a jobb felső sarokban lévő „Kosár” gombra és ellenőrizze a megvásárolni kívánt terméke(ke)t és azok darabszámát. Ha szükséges, itt módosíthatja megrendelését. A darabszám mellett található gombokkal állíthatja be a kívánt mennyiséget. A termék részösszegénél megjelenő „X” ikonra kattintva pedig törölheti a terméket a kosarából.
A termékmenüre kattintva visszatérhet a termékekhez, majd bármikor újra megnyithatja kosarát.

4. Amennyiben rendelkezik Kuponkóddal, azt a „Kosár” oldal bal alsó sarkában található „Kuponkód” keretbe tudja beírni, majd az érvényesítéshez kattintson a „Kupon beváltása” gombra.

5. A „Kosár” oldal alján tudja kiválasztani a kívánt szállítási módot, majd kattintson a „Tovább a pénztárhoz” gombra.

6. A „Pénztár” oldalon is be tudja váltani kuponját (amennyiben rendelkezik ilyennel). Ezen az oldalon tudja megadni ill. módosítani a számlázási és a szállítási címét, itt még tud módosítani a kiválasztott szállítási módon is, és itt tudja kiválasztani a fizetési módot.

7. Majd fogadja el az Általános Szerződési Feltételeket a jelölőnégyzetre kattintva.

8. Végül kérjük, erősítse meg a rendelését a ‘Megrendelés elküldése’ gombra kattintva.

9. Amennyiben bankkártyás fizetési módot választott, akkor miután a „Megrendelés elküldése” gombra kattintott, webshopunk azonnal átirányítja a CIB bank biztonságos fizetési oldalára.

10. Webshopunk visszaigazoló e-mailt küld megrendeléséről, emellett pedig bejelentkezést követően saját fiókjában is bármikor nyomon követheti rendelésének állapotát.

Tájékoztatás a fogyasztót/vásárlót megillető jogérvényesítés feltételeiről
Szavatosság, jótállás
Az Ön által megrendelt termékekre kellékszavatosságot vállalunk. A szavatossági jog alapján webshopunk felelősséget vállal azért, hogy teljesítéskor – mind mennyiségileg, mind minőségileg – hibátlan terméket ad át Önnek, mint fogyasztónak/vásárlónak. Ha a megrendelt áru hibás vagy a szállítás során megsérült, akkor azt díjmentesen kicseréljük. Ehhez kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot a Vevőszolgálattal.  Ha a csere lehetőségét nem kívánja igénybe venni, az áru vételárát visszatérítjük Önnek.
Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a csomagoláson ill. a  termékeken észlelt sérülés (nagyobb szakadás, ázás, stb.) esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Reklamációját így tudjuk érdemben kezelni.
Az általunk forgalmazott műszaki termékekre 12 hónap jótállást vállalunk. A jótállási igény az eredeti számla ellenében érvényesíthető. Termék meghibásodása esetén Webshopunk információs telefonszámán (+36 70 9-484-595) illetve elektronikus ügyfélszolgálatunkon keresztül (info@naturamia.hu) kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről. A termékek garanciális szervízpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. Portósan (utánvéttel) küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!
Az aromaterápiás és natúrkozmetikai alapanyagok és az aromaterápiás keverékek lejárati határideje bontatlan csomagolásra vonatkozik. Az illóolajokat, növényi olajokat, növényi vajakat tárolja eredeti, zárt csomagolásban, hűvös, de nem hideg, fénytől védett helyen. A növényi hidrolátumokat, azaz virágvizeket is tárolja eredeti, zárt csomagolásban, hűvös, fénytől védett helyen, bontás után pedig kifejezetten ajánlott hűtőszekrényben tárolni és bontástól számított legfeljebb 6 hónapon belül (vagy a cimkén jelzett időpontig, amennyiben az 6 hónapnál korábbi lejáratot jelez) felhasználni. A többi alapanyagot is tárolja zárt csomagolásban, hűvös, nedvességtől védett helyen!

Elállási jog gyakorlása
Tájékoztatjuk, hogy a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a Vásárló a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlási szándékától.

Elállási jog
Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Az elállási határidő attól a naptári naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.
Ha Ön elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: (NaturaMia Kft., Solymár, Kert u. 7118/3 helyrajzi szám, e-mail: info@naturamia.hu). Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási nyilatkozat mintát is.
Ön határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.

Az elállás joghatásai
Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.
A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.
Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
Aromaterápiás és natúrkozmetikai alapanyagokat, továbbá aromaterápiás keverékeket kizárólag bontatlan csomagolásban áll módunkban visszavenni. (45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29 § e) pontja értelmében).

Egyedi megrendelésre készített, személyre szabott termékeket nem áll módunkban visszavenni. Megértésüket köszönjük!

Elállási nyilatkozatminta
(csak a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
Címzett: NaturaMia Kft., Solymár, Kert u. 7118/3 helyrajzi szám, email: info@naturamia.hu
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére  irányuló szerződés tekintetében:
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt:

ÉRTESÜLJ ELSŐKÉNT A LEGFRISSEBB AKCIÓKRÓL ÉS RECEPTEKRŐL ÉS MOST 10%-os KUPONT ADUNK AJÁNDÉKBA
Ne jelenjen meg többet